این روزها با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، همه تولید کنندگان در تلاش برای کاهش هزینه های خود بسر می برند تا بتوانند کالای خود را با قیمت مناسب تری به بازار عرضه کنند. از طرفی اگر بخواهند از هزینه بسته بندی خود بکاهند، با توجه به نقش بسته بندی در فروش و جذب مشتری، امکان دارد با کاهش فروش روبرو شوند. در پارس دلتا پاک ما در تلاش هستیم که ضمن حفظ کیفیت، قیمت قوطی مقوایی را در شرایط مناسبی به مشتریان اعلام کنیم.

قوطیهای مقوایی در ابعاد مختلف تولید میشود و به همین خاطر نمی توان یک جدول یا لیست قیمت مشخص ارائه داد. بر اساس حجم سفارش مشتری و ابعاد درخواستی قیمت قوطی مقوایی محاسبه و اعلام میگردد. دقت نمایید که معمولا قیمت قوطی مقوایی بدون لیبل اعلام قیمت میگردد و دلیل آن این است که لیبل این ظروف بر روی کاغذ گلاسه معمولی و با چاپ افست چاپ میشود و فاکتورهایی از قبیل تیراژ چاپ و خدمات پس از چاپ از قبیل سلفون کشی، طلاکوب و زدن یووی موضعی بر روی قیمت لیبل تاثیر زیادی دارد. لذا جهت استعلام قیمت قوطی مقوایی با مشخص نمودن ابعاد و مدل ظرف و تیراژ چاپ لیبل، قیمت قوطی مقوایی محاسبه و اعلام میشود.

جهت استعلام قیمت کافی است به شماره ۰۹۱۰۱۵۸۳۲۰۴ پیام خود را از طریق تلگرام ارسال فرمایید. در پارس دلتا پاک ما امکان تولید تعدادی اندک بصورت نمونه برای مشتریان را داریم تا در درک آنچه که شما نیاز دارید و میزان کیفیت و سایر موارد به خود و مشتری کمک کنیم. نمونه محصولات تولید شده توسط پارس دلتا پاک را می توانید از بخش محصولات پارس دلتا پاک مشاهده نمایید. هم اکنون با ما تماس گیرید و از خدمات و مشاوره ما استفاده نمایید.

advanced-floating-content-close-btn

پارس دلتا پاک / تولیدکننده‌ی ظروف بسته‌بندی چندلایه استوانه‌ای و قوطی مقوایی

X